Ahad, 13 September 2009

KeKoSonGan




kenapa aku rase masih sunyi walaupun aku selalu lepak ngn kawan2 aku. Aku terasa diri aku perlukan seorng yang istemewa untuk penuhi kehidupan aku die belakang dan di depan. Diri aku rase suram setiap hari apabila pikir hal ini. Terasa diri ini kosong walaupun ade ramai kwn2 di sekeliling aku. Pencarian demi pencarian untuk mendapat sesuatu yng aku perlu. Hanya dpat melihat orng disekeliling bahagia cume diri aku terasa sngat sedih apabila melihat kebahagian orng lain di disekeliling aku. Mengapa aku perlu menjadi seperti ini. Teman istemewa yang aku pilih dulu pergi tanpa sebab. Jiwa aku terasa kosong selepas pemergian beliau. Mencari baru penuh rasa serba salah. Cube untuk buang kenangan dulu. Dimana aku perlu cari insan istemewa itu. Dengan perasan sayang yang semakin hilang unuk orng yang aku pernah syng. Dan aku cube untuk menerima insan yang baru. Untuk mengisi ruang yang kosong.

Bapak sedih Giler... Hehehehe..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan