Ahad, 26 Februari 2012

SELUMBAR KASIH 2012




Sebuah Telemovie berjudul Selumbar Kasih yang menampilkan Elly Mazlien memegang watak anak kesayangan bapa diatas kejayaannya dan mempunyai sifat hasad dengki terhadap kakaknya. Lakonan bersama Jasmin Hamid, Kamarul Hisham.


DOWNLOAD NOW PART 1
DOWNLOAD NOW PART 2
DOWNLOAD NOW PART 3

THE ADVENTURES OF TINTIN (2011)




Having bought a model ship,the Unicorn,for a pound off a market stall Tintin is initially puzzled that the sinister Mr. Sakharine should be so eager to buy it from him,resorting to murder and kidnapping Tintin - accompanied by his marvellous dog Snowy - to join him and his gang as they sail to Morocco on an old cargo ship. Sakharine has bribed the crew to revolt against the ship's master,drunken Captain Haddock,but Tintin,Snowy and Haddock escape,arriving in Morocco at the court of a sheikh,who also has a model of the Unicorn. Haddock tells Tintin that over three hundred years earlier his ancestor Sir Francis Haddock was forced to scuttle the original Unicorn when attacked by a piratical forebear of Sakharine but he managed to save his treasure and provide clues to its location in three separate scrolls,all of which were secreted in models of the Unicorn. Tintin and Sakharine have

DOWNLOAD NOW PART 1
DOWNLOAD NOW PART 2

Rabu, 22 Februari 2012

15 DOSA YANG MENURUNKAN BALA

1-apabila harta negara hanya beredar pada orang-orang tertentu. (dah jadi dlm negara kita)

2-Apabila amanah dijadikan suatu sumber keuntungan. (banyak dah kes pecah amanah lembaga zakat .. tabung haji)

3-Zakat dijadikan hutang. (ramai x bayar zakat)

4-Suami memperturutkan kehendak isteri. (boleh tgk pemimpin kita)

5-Anak derhaka terhadap ibunya. (anak bunuh mak pun banyak dah)

6-Sedangkan ia berbaik dengan kawannya. (sanggup tinggal family demi BF or GF)

7-Suka menjauhkan diri dari ayahnya. (saman bapak pun ada)

8-Suara ditinggikan dalam masjid. (bergaduh dlm masjid pun ada)

9-Yang menjadi ketua satu kaum adalah orang yang terhina diantara mereka. (boleh tgk pemimpin kita)

10-Seseorang yang di mulia kerana ditakuti kejahatannya. (dah jadi .. sanggup buat apa saja sbb org tuh pemimpin kita & mmg jahat sampai sanggup bomb org)

11-Arak diminum di merata tempat. (bersepah la kat KL)

12-Kain sutera banyak dipakai oleh lelaki. (nih pun dah lama)

13-Para isteri disanjung-sanjung. (takut bini)

14-Muzik banyak di mainkan. (x payah cerita la .. jom heboh .. mtv .. konsert segala mak nenek ada)

15-Generasi akhir umat ini melaknat (menyalahkan) generasi pertama (sahabat). (syiah pun dah banyak kat malaysia nih )

Maka pada ketika itu hendaklah mereka menanti angin merah atau gempa bumi, atau dirubah menjadi makhluk lain.

(Hadis riwayat tarmizi)

Selasa, 21 Februari 2012

GHOST RIDER : SPIRIT OF VENGEANCE (2012)




As Johnny Blaze hides out in Eastern Europe, he is called upon to stop the devil, who is trying to take human form.


|| MEDIAFIRE ||

DOWNLOAD NOW PART 1
DOWNLOAD NOW PART 2

Isnin, 20 Februari 2012

BUJANG TERLAJAK (2012)




"Bujang Telajak" tells the story of three best friends, played by Saiful, Nabil dan Johan, who fall in love with the same girl, named Puteri (Fazura) and end up competing with each other. The three of them are actually professional magicians, who met Puteri while filming for a commercial. The three friends decide to follow Puteri to learn more about her, only to discover that she is also a kindergarten teacher and part-time model. In order to get closer to Puteri, Saiful turns to her blind father, Haji Hashim (Mustapha Kamal) hoping to hear her secrets from him. To his surprise, Saiful is told by Hashim that Puteri longs to marry with someone who is handicapped, as she believes that it is the only way that she will obtain true love like her mother. And so begins the disguise of the three friends as disabled individuals in order to win Puteri's heart, including sabotaging each other. Who will triumph in this comedic love story?

DOWNLOAD NOW PART 1
DOWNLOAD NOW PART 2
DOWNLOAD NOW PART 3

Ahad, 19 Februari 2012

SUATU MALAM KUBUR BERASAP (2011)



Straight-laced Atan is the kind of guy who loves to help out his neighbours. He is being haunted by Hantu Cempaka all the time, especially when he's out with his friends Bun, Pet and Mie. Their horror story begins when they end up in a stranger's house and are being treated like kings - but little do they know that they are in a graveyard. Starring Nurul Ain Nordin, Angah and Along Raja Lawak.

DOWNLOAD NOW PART 1
DOWNLOAD NOW PART 2
DOWNLOAD NOW PART 3
DOWNLOAD NOW PART 4

KOLEKSI IKLAN PALING KREATIF


























Sabtu, 18 Februari 2012

KUCH KUCH HOTA HAI (1998)




Rahul Khanna and Anjali Sharma were best friends at college. Anjali realizes that she has fallen for Rahul but she's too late because Rahul has already fallen for Tina Malhotra. Heartbroken, Anjali leaves the city. Tina and Rahul get married and soon Tina becomes pregnant, giving birth to a daughter which they call Anjali. Due to complications during pregnancy, Tina passes away. Anjali is brought up by her father, and each year on her birthday he allows his daughter to read one of her mother's letters. Through these letters she learns that her mother (Tina) knew that another Anjali was in love with Rahul, and vows to bring them together again.

DOWNLOAD NOW PART 1
DOWNLOAD NOW PART 2
DOWNLOAD NOW PART 3
DOWNLOAD NOW PART 4
DOWNLOAD NOW PART 5

JACK AND JILL (2011)



Jack Sadelstein (Adam Sandler) is a successful advertising executive in Los Angeles with a beautiful wife (Katie Holmes) and kids, who dreads one event each year: the Thanksgiving visit of his identical twin sister Jill (also Adam Sandler). Jill's neediness and passive-aggressiveness is maddening to Jack, turning his normally tranquil life upside down.

DOWNLOAD NOW PART 1
DOWNLOAD NOW PART 2
DOWNLOAD NOW PART 3

JUJUR AKU DAYUS (2012) MEDIAFIRE




Mengisahkan pasangan suami isteri, Edree dan Lisa yang hidup bahagia selepas perkahwinan yang berusia lebih setahun. Sebagai seorang pegawai berprofil tinggi, Edree memikul tanggungjawab besar di dalam syarikat. Suatu hari, dia ditugaskan untuk ke luar negara dan selepas lapan tahun keika dalam perjalanan puang ke rumah untuk melepaskan rindu kepada isteri tercinta, Edree ditimpa kemalangan menyebabkan dia koma.



DOWNLOAD NOW PART 1
DOWNLOAD NOW PART 2
DOWNLOAD NOW PART 3

Jumaat, 17 Februari 2012

MAKAN MALAM TIDAK MEMBANTU MENURUNKAN BERAT BADAN

Ramai beranggapan bahawa dengan mengambil makanan dengan jumlah yang sedikit dapat membantu menurunkan berat badan kita. tanggapan tersebut adalah salah kerana sewaktu makan, tubuh berfikir kita kelaparan dan kerananya melambatkan proses melatbolisme. kecenderungan kita makan melewati waktu malam hendaklah dikurangkan atau jangan sesekali makan pada waktu malam. seelok-eloknya, kita hendaklah makan sebelum maghrib. cara yang sihat adalah kita hendaklah sentiasa makan agar gula darah sentiasa seimbang.

PEMILIHAN MAKANAN MENGIKUT ISLAM YANG PATUT DIAMALKAN

Tubuh badan manusia adalah satu organisma hidup yang amat hebat kerana berkeupayaan untuk mengawal, membesar, memperbaiki, dan mempertahankan diri sekiranya kita mengamalkan pengambilan makanan yang seimbang, bermutu tiinggi dan semula jadi.

Di dalam memilih makanan, Islam menekankan agar umatnya mencari yang halal serta baik. Ini kerana faham halalan tayyiban yang dianjurkan dalam Al Quran mencerminkan kepada kita bahawa Islam itu syumul hatta di dalam bab pemilihan makanan sekalipun diperincikan dengan faham yang cukup lengkap panduannya.

Intipatinya mudah,

pilih makanan yang halal
sumber rezeki yang halal
menekankan unsur mutu makanan iaitu pemakanan yang sihat serta makanan yang baik dan bersih untuk kesihatan.
Jika sebelum ini kita hanya terus menyuapkan apa yang kita mahu makan ke dalam mulut kita, ubah pemikiran kita kepada berfikir sejenak sama ada makanan yang kita makan itu halal ataupun tidak. Ini juga adalah untuk kebaikan kita dan juga generasi kita.





Makanan yang kita makan adalah bermutu jika menepati cirri-ciri makanan yang seimbang. Kita hendaklah memikirkan demi kebaikan kita untuk memantapkan lagi kesihatan kita. Salh bin Saad pernah meriwayatkan bahawa Rasulullah SAW mengamalakan pemakanan buah tembikai berserta dengan buah tamar dan amalan ini merupakan satu pendekatan yang dipamerkan oleh baginda dalam pola pemakanan yang seimbang.

Mungkin di kalangan kita tidak memperhalusi erti tayyib sebenar dan mengambil mudah tentangnya sebelum ini. Namun, kita boleh menanamkan niat agar kita menekankan soal keselamatan makanan yang merangkumi soal kebersihan dan keracunan makanan. Apabila ingin mengubah selera makan diluar, sebagai pengguna yang bijaksana perlulah memilih kedai yang bersih, halal dan selamat. Penyajian makanan juga tidak meragukan kita. Di dalam satu hadis, Anas Ibn Malik meriwayatkan bahawa Nabi Muhammad SAW membersihkan buah kurma terlebih dahulu sebelum makan. Ini menunjukkan walaupun buah kurma itu makanan yang segar, ia mungkin tercemar oleh debu atau benda- benda lain yang menyebabkan ia tidak elok untuk dimakan. Oleh itu, membasuhnya adalah salah satu cara untuk kita mengekalkan keselamatan makanan tersebut.

Dalam sudut lain mengenai pemakanan, kadang- kadang ramai di antara kita bimbang dengan penampilan saiz badan masing- masing terutamanya wanita. Mungkin ada di kalangan kita mengalami masalah kegemukan. Kegemukan bukan sekadar masalah lahiriah tetapi dari sudut kesihatan ia mungkin mendatang bahaya yang lebih besar iaitu penyakit berkaitan jantung. Ia amat membimbangkan kerana penyakit ini dapat membunuh manusia secara senyap tanpa disedari. Oleh itu, pemakanan yang sihat dapat menjamin bentuk badan yang cantik secara langsung kesihatan yang baik. Bagi yang memiliki bentuk badan yang tidak memuaskan, dengan gaya pemakanan yang seimbang dan senaman yang berkala dapat menurunkan berat badan kepada bentuk yang diingini. Oleh itu, tiket atas dasar kesihatan mungkin menjadi satu titik tolak untuk kita berusaha mencapai berat badan yang unggul dalam memperbaiki taraf kesihatan yang lebih baik. Dengan azam yang kental, kita dapat menterjemahkan impian kita kepada kenyataan.

Rabu, 8 Februari 2012

SESUATU YANG TERTINGGAL (2012)




Sinopsis: Filem seram ini mengisahkan enam orang penghuni rumah anak yatim, Arshad (16), Mona (15), Zakiah (15), Ashraf (11), Daud (10) dan Murni (9) yang melalui satu pengalaman yang menghantui mereka ketika menetap di sebuah rumah lama. Cerita bermula apabila mereka dan penghuni-penghuni Rumah Anak Yatim Setia harus berpindah ke sebuah rumah yang telah diwakafkan oleh seorang lelaki. Rumah itu adalah milik arwah datuknya.

Sebuah almari antik telah dijumpai oleh anak-anak yatim tersebut semasa proses pembersihan dan mereka mengambil keputusan untuk mengalihkan almari itu ke bilik yang lain. Semasa mereka memindahkan almari tersebut, ia tergelincir dan menyebabkan lantai kayu usang terkopak. Arshad menjumpai sebuah cermin muka tua melalui celahan bahagian yang terkopak dan menghadiahkan kepada Mona tanpa mengetahui bahawa cermin itu bakal menjerumuskan mereka ke ambang kemisterian. Mona berubah sikap.

Bella, pelajar yang sering memperlekehkan Mona di sekolah dan seorang pengawas sekolah yang menyukai Mona telah dikejutkan dengan peristiwa ngeri yang menimpa mereka. Daud pula cuba meyakinkan Arshad bahawa Mona telah dirasuk melalui penelitiannya terhadap komik-komik seramnya. Akhirnya mereka merancang sesuatu untuk memerangkap kuasa yang telah mendampingi Mona. Berjayakah mereka? Apakah sebenarnya yang mengganggu hidup Mona? Adakah cermin lama dan almari antik yang berada di dalam rumah lama itu saling bersangkut paut?


DOWNLOAD NOW ||PART 1||
DOWNLOAD NOW ||PART 2||

Selasa, 7 Februari 2012

HACHIKO : A DOG"S STORY (2009)

^_^






DOWNLOAD NOW

KLIK DOWNLOAD NOW
WAIT 5 SECOND
KLIK SKIP AD
AND KLIK DOWNLOAD LINK

MAYAT YANG TAK DITERIMA TANAH.. (IKTIBAR UNTUK PEMBACA)

Kisah ini berlaku di sebuah perkampungan kecil di Pahang pada tahun 1973.

Ia nya diceritakan oleh Salleh kepada penulis untuk pedoman semua pembaca budiman.

Kisah berlaku di sebuah Pekan yang bernama Kampung Pulau Tawar, Jerantut .
Seorang lelaki yang bernama Omar (nama sebenar dirahsiakan bagi menjaga nama baik keluarga tersebut).
Omar adalah seorang bomoh di kampung tersebut.
Beliau merupakan seorang bomoh yang agak disegani oleh kerana setiap kali apabila beliau
mengubati setiap penyakit yang pelik, beliau akan berjaya.

Satu hari diwaktu senja ada seorang budak melalui rumah Omar budak itu adalah Salleh pencerita kisah ini.
Salleh terdengar seseorang sedang bercakap dalam bahasa yang agak pelik dan tidak pernah didengarinya sebelum ini.

Salleh cuba mengintai dari celah lubang dinding yang agak usang. Beliau melihat Omar bercakap mengadap sekeping cermin.
Oleh kerana lubang tersebut agak kecil Salleh tidak nampak keseluruhan cermin tersebut.
Salleh cuba mencari lubang yang agak besar. Akhirnya dia menjumpai lubang yang lebih besar.
Melalui lubang tersebut, Saleh dapat melihat bayangan pada cermin tersebut bukanlah Omar tetapi sekujur tubuh yang sungguh ngeri wajahnya.

Matanya kelihatan tersembul dan pipinya kelihatan berlubang.
Tubuh makhluk itu dibaluti oleh kain putih yang berwarna coklat seperti warna tanah.
Tiba-tiba Salleh melihat mahkluk itu seperti memandang kearahnya.
Bulu romanya meremang. Tanpa membuang masa Salleh terus melarikan diri.

Sampai saja dirumah beliau terus menemui bapanya dan menceritakan kepada bapanya.
Bapanya sekadar tersenyum seraya memberitahu ramai orang kampung sudah lama mengetahui perihal Omar.
Bapanya mengatakan bahawa Omar menggunakan hantu peliharaannya untuk merasuk orang
dan apabila orang tersebut sakit beliau akan datang dan mengubati orang tersebut.

Dengan cara ini beliau akan lebih mendapat duit dan orang kampung akan menghormatinya.
Mereka hanya menunggu masa untuk membuktikan pada orang kampung.

Pada malam tersebut Salleh berasa seperti tidak sedap badan, tubuhya seperti merasa lemah.
Mungkin kerana terkejutkan peristiwa yang dilihatnya tadi membuatkan dia rasa begitu.
Selepas makan malam, Salleh terus masuk tidur.
Apabila dia cuba hendak melelapkan mata dia terbau seperti bau bangkai di dalam biliknya.
Dia cuba membuka matanya tetapi kelopak matanya berasa amat berat sekali.

Salleh cuba menjerit untuk memanggil bapanya tapi suara tersekat dikerongkong sahaja.
Dia cuba membaca ayat suci yang diingatinya.
Akhirnya beliau berjaya juga menjerit memanggil bapanya, Sebelum jatuh pengsan.

Apabila Salleh membuka matanya didapati rumahnya penuh dengan orang dan mendengar orang menyebut nama Omar.
Dia memandang ke arah bapanya yang sedang menghampirinya sambil tersenyum dan meminta dirinya supaya bertenang kerana segalanya telah berakhir. Dia kembali terlelap.

Pagi besoknya apabila dia tersedar Salleh melihat bapanya berjalan diiringi ibunya dengan pakaian seperti orang ingin ke masjid.
Dia bertanya bapanya apa yang berlaku. Bapanya menyuruh salleh bersiap2 utk pergi menziarahi
kubur Omar.
Salleh terkejut mendengarnya dan penuh dengan persoalan bermain dibenaknya sambil mengorak langkah kebilik mandi.

Sesampainya di tanah perkuburan Salleh melihat orang sedang menggali kubur.
Tiba-tiba dia tedengar orang didalam lubang bertempik apa ni!!!
Salleh berlari untuk melihat dengan lebih dekat tetapi dihalang oleh bapanya.
Salleh melihat beberapa orang dewasa seperti mengangkat sesuatu yang berat dari lubang tersebut.







Sebaik sahaja objek tersebut berjaya dikeluarkan dari lubang tersebut, Mereka semua terpegun melihat UBI KAYU yang sangat besar.
Jadi sesiapa yang ingin beli UBI tersebut bolehlah menghubungi saya di talian bebas tol :
1-800-88-88-88

Kerepek Ubi Pedas - RM 2.00 sebungkus
Kerepek Ubi Masin - RM 2.30 sebungkus
Kerepek Ubi - RM 1.50 sebungkus
Kerepek Ubi Mentah - RM 0.50 sebungkus

Penghantaran akan dibuat kepada kawasan di Lembah Kelang sahaja. Cukai perkhidmatan sebanyak 2% akan dikenakan.

UBI...... UBI... SAPER NAK BELI UBIIIII.. hehehehehe kekeke.. sapa kena... jangan marah... :-)

Read more: http://www.xlupa.com/2012/01/mayat-tak-diterima-bumi-di-pahang.html#ixzz1liEqCcmZ

PC GAMER MAGAZINE 2012/03

^_^






DOWNLOAD LINK

KLIK DOWNLOAD LINK
WAIT 5 SECOND
KLIK SKIP AD
AND DOWNLOAD

BERACING PUNYA HAL




^_^


DOWNLOAD LINK

KEKALAHAN BERGAYA.
DOWNLOAD LA KALAU NAK TENGOK.

Isnin, 6 Februari 2012

COMMERCIAL VIDEO 60SECONDS (KLMU)

^_^

DOWNLOAD NOW VIDEO

APA MACAM OKEY X.
KLIK DOWNLOAD NOW
TUNGGU 5seconds
KLIK SKIP AD
AND DOWNLOAD

CHERAS CONVOY CREW

JENTERA KU 135 LC

video

Kekalahan motor aku. Walaupon kalah x jauh pon kene tinggal. HAHAHA.. Yang penting CDI standart yang lain semua dah tukar CDI racing. Semua pakai ekzos CJ IPOH. Aku standart buat. Tapi boleh ikot motor depa. HUHU.. KATA2 pomen..

PROJECT TV COMMERCIAL ( PICTURE )