Sabtu, 12 September 2009

09/09/09 part 2

baru skunk nak citer. time tarikh cun 2 aku x sangka aku leh terus terang kat awek 2 yang aku dah lamer suke kat die. first aku wish la ari jadi die n die layan sms aku yang aku tension die x save no baru aku. aku marah la die. die mintak maap kat aku. time 2 la aku selit ayat yng aku suke kat die n aku ckp aku nak kawen ngn die n aku serius. Mybe die pikir aku main2 sbb aku penah ckp mcm 2 sebelum nie. Aku terus terang kat die yang aku suker kat die walaupun aku tau die dah ader yang punyer. Die tolak permintaan aku dengan care baik die ckp " aku memng ske kat kau tapi sebagai kawan ok. kawan baik".. aku antar la sms tacing "herm" pastu die balas "Kalau kiter ade jodoh kiter ader. tapi kau skunk kawan baik aku". dari situ aku tau perangai die memng dah berubah walau pun aku kenai die dari skolah lagi x macm lu selamber die sepak ustazah sekolah peh. Senang citer die gurl kering ka skolah aku dlu la. Tapi lepas abis sekolah die nekad buat 1 company sendiri aku tengok company die berjlan ngn lancar. Aku respect la care die mulakan idup. Tapi aku x mengharap la ape2 keputusan time aku sms ngn die. Aku tau jauh perbezaan aku ngn die skunk.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan