Rabu, 27 Januari 2010

Kerja2 n Masalah.

Aku bosan ngn kerja aku skunk. Nak belajar x der duit. Malas la nak pikir pasal masalah aku nie. Selalu sngat wt kepala aku serabut. Duit oh duit maner la kau. Bagi aku cara nak cari duit untuk belajar.. Ala pening kepala aku beb. Beri la 1 cara jalan penyelesain.

Rabu, 13 Januari 2010

Persahabatan YanG HilaNg




WAWA DAN FIA
Persahabatan yang bermula die sekolah akhir nyer putus n membuat haluan masing2. Sorang menguruskan compny n sibuk ngn hal2 kerje. Sorang gi smbung belajar mengambil kos touirism. Sibuk ngn study n enjony ngn kawan dan berubah terlalu ketara. Gi club n terlalu sosial dan x hingat kawan2 yang dulu. sekian,, Jgn la kita putus persabatan kerana kita dpt kepuasan dan keseronokan yang lain pada kawan baru kita dan x tahu mane 1 pahala n dosa. : )

Port DickSon






11/01/2010

aku, ziera, ajim, abg yasin, abg zul n zam. Selamat tiba di port dickson pda jam 10 pagi n balik kul 5 ptg. penat wooo.... balik jadi orng giler... hehehe... habis semua orng aku kacau... yang best skali wt gila ngn ajim... hehehee

Khamis, 3 Disember 2009

Motor Ku

Bulan depan myber aku nak abis kan Rm300 kat motor aku aku nak beli kompenen motorr aku. Aku nak modifit sikit kasi cantik. Bagi kawan2 aku tengok yang aku mampu beli.
Sbb diorang bajet diorang jer ader duit. Aku x suker sngat membazir sangat nak buat motor nie. Biler kawan dah wt hati panas nak wt camner. Jimat tetap jimat.
hehehe

Ahad, 13 September 2009

KeKoSonGan




kenapa aku rase masih sunyi walaupun aku selalu lepak ngn kawan2 aku. Aku terasa diri aku perlukan seorng yang istemewa untuk penuhi kehidupan aku die belakang dan di depan. Diri aku rase suram setiap hari apabila pikir hal ini. Terasa diri ini kosong walaupun ade ramai kwn2 di sekeliling aku. Pencarian demi pencarian untuk mendapat sesuatu yng aku perlu. Hanya dpat melihat orng disekeliling bahagia cume diri aku terasa sngat sedih apabila melihat kebahagian orng lain di disekeliling aku. Mengapa aku perlu menjadi seperti ini. Teman istemewa yang aku pilih dulu pergi tanpa sebab. Jiwa aku terasa kosong selepas pemergian beliau. Mencari baru penuh rasa serba salah. Cube untuk buang kenangan dulu. Dimana aku perlu cari insan istemewa itu. Dengan perasan sayang yang semakin hilang unuk orng yang aku pernah syng. Dan aku cube untuk menerima insan yang baru. Untuk mengisi ruang yang kosong.

Bapak sedih Giler... Hehehehe..