Kenapa hari ini aku rasa hati dan jiwa aku kosong. Apa yang buat aku jadi begini. Ada saja masalah yang datang. Aku tak paham langsung apa yang berlaku. Aku ni jahat sangat. Mulut aku ni macam gampang ker sampai orng buat aku macam ni. Aku kadang-kadang xleh terima apa yang berlaku kat diri aku. Aku kadang-kadang hilang arah. Apa la nak jadi ngan aku ni. Badan sekarang terasa panas macam nak demam. Aduuss.. Ini ke dugaan yang aku dapat time aku berlajar. Aku redha apa yang berlaku. Aku cuba nak kecapi impian aku ni dan cuba nak dapatkan motor idaman aku.
Terasa diri ku keseorangan bile tengok kawan2 aku ade awek. Yang aku lak terkebil2 mencari. Kawan-kawan aku pulak sibuk cakap aku ni Gay Boy. Ada pulak cakap memilih sangat. Yang ada depan mata tak nak. Bukan masalah tak nak tapi aku ada cita rasa sendiri. Aku bukan tak cuba tapi malas. Nak tangkap serius risau lak dikecewakan. Payah kalau ada awek sebenar nya. Hati sendiri x terjaga ni nak jaga hati orang lain. Tapi rindu juga nak berawek ni. Tapi malas pun ada. Macam mana ni. risau gak aku sampai ke tua x berawek atau berpunya.. Hahaha.. Tapi dalam x berawek ni aku masih mencari. Tapi aku kalau boleh nak cari yang betul- betul serius. Bukan nya ada agenda terselit. Aku lak dah cukup setiasa di permainkan. Tapi mungkin ada sebab semua ni terjadi. Jodoh itu akan datang mungkin yang elok. Mungkin yang amat sesuai untuk aku. Semua yang aku rangcang akan ditentukan ALLAH. Aku hanya berserah pada Nya. Mungkin ini semua memerlukan masa yang panjang. Aku harap awek yang aku minat dapat. Aku lak jenis cepat putus asa. Bale -bale.. Hahaha.. Dan bilaaku dapat 1 aku akan setia pada yang 1.
Hermm... Nak start macam mana ni. Aku dah la kesempitan wang kawan memanjang dok ajak meniaga je. Aku pun rasa mcm nak meniaga. Bulan puasa ni lak murah rezeki. Banyak dapat pahala kalau beramal jariah. Macam mana ni. Barang semua dah ada. Tapak x mintak lagi. Aku harap ada kosong lagi. Jgn bagi belakang2 dah la. Susah orng nak nampak aku nya gerai. Macam mana ni. Aku harap sangat la menjadi. Doa kan kawan yang ajak meniaga serius. Jangan nak pandai cakap kosng je. Cakap kosong tak guna gak kalau tak buat. Masak aku nanti. Modal dah ada. Menu pun dah ada. Banyak gak benda kuar dari kepala aku kalau bab nak meniaga ni. HUHUHU... Amin2 kan la kawan2 yerk..huhuhu2
Hati dan perasaan sentiasa dipermainkan ini lah kesudahannyer. Apa pon x boleh buat. Menyakitkan hati adalah. Benda ni boleh menyebabkan BUNUH DIRI pon ader. Tapi aku x mcm 2 sbb pemikiran aku masih waras. Allah x mencetekan pemikiran aku lagi.
Surat saman sudah sampai rumah. Surat makhamah pulak. Macam mana ni. Aku dah la tak kerje sepenuh masa. Duit lepas makan minum. Adoi ai. Saman bukan aku yang buat. Macam mana ni. Aku pun dah x leh nak pikir nak buat macam mana. Klau murah xpe gak ni boleh sampai RM250. Adoi mana mau cari. Banyak benda lain leh buat ngan duit sebanyak tu. Terasa malang lak nasib aku ni. Benda lain x sattle lagi. Dah datang satu lagi masalah. Macam mana nie. Boleh tercabut akal aku ni. Bale2.