Jumaat, 19 Mac 2010

Highway Lekas Kajang

1 mlm yang menyedihkan aku. aku ngn member aku kuar pie jln2. Plan nak lepak nilai. tapi x sngka bende nie leh belaku. Biasa la budak muda jiwa muda gak. Bila budak muda dah naik motor jln lak best x banyak kete. Ape lagi kitorang racing la. Mtor aku lak first. Biasa la biler dah race bohong la x superman. dah best superman dpt lak champion x sngka lak pon aku leh terkeluar dri poket aku. Seronok nyer seronok duke lak dapt. Dah la aku x ingat no awek aku. Peh berbulu beb. Ni gaji bulan depan nak kene beli 2 biji fon skali gust tesion beb. Sedih pon ader. adus sper la nak kesian kan aku. hermmmm...

Rabu, 27 Januari 2010

Kerja2 n Masalah.

Aku bosan ngn kerja aku skunk. Nak belajar x der duit. Malas la nak pikir pasal masalah aku nie. Selalu sngat wt kepala aku serabut. Duit oh duit maner la kau. Bagi aku cara nak cari duit untuk belajar.. Ala pening kepala aku beb. Beri la 1 cara jalan penyelesain.

Rabu, 13 Januari 2010

Persahabatan YanG HilaNg




WAWA DAN FIA
Persahabatan yang bermula die sekolah akhir nyer putus n membuat haluan masing2. Sorang menguruskan compny n sibuk ngn hal2 kerje. Sorang gi smbung belajar mengambil kos touirism. Sibuk ngn study n enjony ngn kawan dan berubah terlalu ketara. Gi club n terlalu sosial dan x hingat kawan2 yang dulu. sekian,, Jgn la kita putus persabatan kerana kita dpt kepuasan dan keseronokan yang lain pada kawan baru kita dan x tahu mane 1 pahala n dosa. : )

Port DickSon






11/01/2010

aku, ziera, ajim, abg yasin, abg zul n zam. Selamat tiba di port dickson pda jam 10 pagi n balik kul 5 ptg. penat wooo.... balik jadi orng giler... hehehe... habis semua orng aku kacau... yang best skali wt gila ngn ajim... hehehee

Khamis, 3 Disember 2009

Motor Ku

Bulan depan myber aku nak abis kan Rm300 kat motor aku aku nak beli kompenen motorr aku. Aku nak modifit sikit kasi cantik. Bagi kawan2 aku tengok yang aku mampu beli.
Sbb diorang bajet diorang jer ader duit. Aku x suker sngat membazir sangat nak buat motor nie. Biler kawan dah wt hati panas nak wt camner. Jimat tetap jimat.
hehehe