Jumaat, 8 Julai 2011

Sedih Nyer..

Terasa diri ku keseorangan bile tengok kawan2 aku ade awek. Yang aku lak terkebil2 mencari. Kawan-kawan aku pulak sibuk cakap aku ni Gay Boy. Ada pulak cakap memilih sangat. Yang ada depan mata tak nak. Bukan masalah tak nak tapi aku ada cita rasa sendiri. Aku bukan tak cuba tapi malas. Nak tangkap serius risau lak dikecewakan. Payah kalau ada awek sebenar nya. Hati sendiri x terjaga ni nak jaga hati orang lain. Tapi rindu juga nak berawek ni. Tapi malas pun ada. Macam mana ni. risau gak aku sampai ke tua x berawek atau berpunya.. Hahaha.. Tapi dalam x berawek ni aku masih mencari. Tapi aku kalau boleh nak cari yang betul- betul serius. Bukan nya ada agenda terselit. Aku lak dah cukup setiasa di permainkan. Tapi mungkin ada sebab semua ni terjadi. Jodoh itu akan datang mungkin yang elok. Mungkin yang amat sesuai untuk aku. Semua yang aku rangcang akan ditentukan ALLAH. Aku hanya berserah pada Nya. Mungkin ini semua memerlukan masa yang panjang. Aku harap awek yang aku minat dapat. Aku lak jenis cepat putus asa. Bale -bale.. Hahaha.. Dan bilaaku dapat 1 aku akan setia pada yang 1.
APTB??

Tiada ulasan:

Catat Ulasan