Isnin, 4 Julai 2011

Partime kerja + Study

Hahaha.. Hidup nak senang skit kena la berkorban sikit. So aku wt keputusan untuk berkerja. Aku Masuk balik tempat kerja lama aku kat Saujana Impian Club Golf. Waktu kerja aku lak Jumaat, sabtu dan ahad. Hari lain lak aku belajar. So aku harap kerja aku x menganggu pembelajaran aku nanti. Wat masa ni berjalan dengan baik. So aku harap siapa yang nak belajar sambil kerje boleh. Tapi biar kene time dan x menganggu pelajaran korang. Dan jangan la bila dah masyuk terus x nak belajar. Jgan macam 2 lak. Sbb ader kawan aku jadi mcm 2. Dimana ada jalan disitu ader Higway. So bile dah belajar, belajar la betul2. Jgn nak perhabiskan duit mak bapak korang sebab mak bapak korang bukan datin n datuk. Ingat sikit titik peluh diorng cari duit. Jangan tiap bulan nak mintak duit je. Mintak biar berpada2 n guna sebaik2 nya.

Maju La Hidup Dengan Pekara Yang Positif

Tiada ulasan:

Catat Ulasan