Isnin, 29 Mac 2010

NilAi SaYaNg

Entah la bende nie dah lamer berlaku tapi x tau knape perasaan sayang 2 masih ader. Aku nak buang susah sangat mybe aku terlalu bagi kasih sayng yang 100% kot dulu. Smpai skunk aku msih x boleh luper die. Msti tiap kali aku wt sesuatu aku msti ingat kat die. Sayng aku pader die mungkin x kan hilang untuk selama lamanyer. Mybe die x akan maafkan perbuatan yang aku penah lakukan. sedangkan aku x tau aper yng aku sudah lakukan. Myber dulu pemikiran aku msih tidak matang. Skunk sayng aku terhadap gurlz mmng susah untuk aku berikan. Aku hanya memberi perhatian yang main2 sjer. Sekadar aku dan enkau yang ku kenai. X mengharapkan aper2. DAn sebagai teman untuk aku hilangkan boring sjer. Sekadar aku dpt dengar bunyi fon aku berdering sjer.. Mybe aku x khawin kot smpai biler2... hehehehehe..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan