Isnin, 29 Mac 2010

MoHoN mAaP

Dulu aku ader siarkan 1 blog yang berbaur lucah. Myber time aku tulis aku x dpt trima aper yang berlaku. Myber terlalu sayng kot untk lepaskan. Skunk aku dah boleh terima aper yang berlaku dengan menyebokkan diri aku dengan kerja. Tapi alhamdulilah emosi aku under control. Tapi aku harap maaf aku diterima. Dan aku x kisah untuk kau berdendam ngn aku n aku ngnku bersalah ape yang aku sudah lakukan. Walaupon kesalahan ini x dpt di maapkan. Moga kehidupan sidie bahagia di dunia dan akhirat. Tapi sayng aku msih ader pader die. Tapi sekadar aku simpan menjadi memory indah yang pernah berlaku dlam sejarah hidup aku. Aku jadikan bende ni sebagai pengajaran aku untuk mengenali perempuan lebih mendalam lagi. Harap kehiupan aku terus dirahmati. Aku x sngka biler dipikirkan balik bende nie x kan selesai smpai biler2. Tapi bende dah berlaku x kan nak patah balik. YAng penting ia dah lepas. Aku mintak maaf banyak2 pada sidia. Dari hujung rambut smpai hujung kaki. semoga kenangan kiter mnjadi memory manis dan duka.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan